Унікальний напій

Стартап Avid Nutrilabs створив функціональну розчинну каву. Вона сприяє підвищенню імунітету та бореться зі стресом.

Цікаво Молоко з лабораторії: сінгапурський стартап отримав шалене фінансування

Впродовж 6 місяців бренду вдалося реалізувати 2 тисячі коробок кави, це приблизно 24 тисячі пакетиків. Популярність у "чайній країні" напій здобув завдяки своїм функціональним властивостям.

Кава JOMO може похизуватися вмістом вітамінів, стевії та молоком з низькою жирністю. Також у каві є дріжджовий бета-глюкан Wellmune для імунної функції та KSM-66 ашваганда для боротьби зі стресом, позитивний вплив речовин вже підтверджений клінічно.

На упаковці кави є QR-код, через який можна отримати повну інформацію про продукт. Наприклад, покупець легко дізнається про походження зерен: їх вирощують у долині Аракку, яка прославилася завдяки екологічному вирощуванню кави.