Крафтова продукція: названо головний секрет успіху
Джерело:
Садівництво по-українськиВиробницвто крафтової продукції набуває в Україні великої популярності. Втім, створення якісного та смачного товару – це далеко не все, що потрібно вміти.
Головне – вміння продавати
Як поділилася засновниця "Дому варення" Олена Гашинська, створити класний продукт – це навіть не половина успіху. Без вміння подати та продати товар на цьому ринку буде важко.
Буде цікаво Заборона імпорту з Росії: які товари потрапили у перелік
Виробити такий продукт, як наш, – це лише 20% справи, а 80% – зуміти його успішно продати. Багато хто в садівництві та харчовій галузі зациклюється на тому, як зробити продукт, і мало думають про маркетинг і продажі. У цьому і проблема,
– вважає вона.
Свій бізнес Олена розпочала 7 років тому. Зараз їй вдається продавати 5 тисяч банок варення на місяць.
"Промислове виробництво використовує пектин і воду, частка ягід у них до 40%, а у нас майже вся банка заповнена фруктами. На самому початку на ринку було, напевно, з десяток таких же крафтовиків, як і я, і всі прекрасно співіснували. Зараз із них залишилися одиниці, певно, не змогли налагодити продажі так, щоб можна було далі розвиватися", – додала власниця "Дому варення".