Головне – вміння продавати

Як поділилася засновниця "Дому варення" Олена Гашинська, створити класний продукт – це навіть не половина успіху. Без вміння подати та продати товар на цьому ринку буде важко.

Буде цікаво Заборона імпорту з Росії: які товари потрапили у перелік

Виробити такий продукт, як наш, – це лише 20% справи, а 80% – зуміти його успішно продати. Багато хто в садівництві та харчовій галузі зациклюється на тому, як зробити продукт, і мало думають про маркетинг і продажі. У цьому і проблема,
– вважає вона.

Свій бізнес Олена розпочала 7 років тому. Зараз їй вдається продавати 5 тисяч банок варення на місяць.

"Промислове виробництво використовує пектин і воду, частка ягід у них до 40%, а у нас майже вся банка заповнена фруктами. На самому початку на ринку було, напевно, з десяток таких же крафтовиків, як і я, і всі прекрасно співіснували. Зараз із них залишилися одиниці, певно, не змогли налагодити продажі так, щоб можна було далі розвиватися", – додала власниця "Дому варення".