Мобільний додаток Foodstr аналізує харчові продукти на наявність шкідливих добавок. Для аналізу досить відсканувати штрихкод товару.

Цікаво Енергія з апельсинів: в Іспанії випробовують дивовижну інновацію

Інформаційна база включає 300 тисяч найменувань товарів, що продаються в українських магазинах. Базу даних продуктів щодня поповнюють контент-менеджери і самі користувачі. Окрім того, користувачі самі мають можливість створювати списки продуктів на закупівлю, ділитися ними з іншими користувачами і разом відзначати придбані товари.

Заснували стартап троє українців — Іван Іванов, Михайло Мінов та Павло Ковальов. Початкові інвестиції в проєкт склали 70 тисяч доларів. Зараз у команді працює 13 людей.

Наразі продукт абсолютно безкоштовний, а в наступних версіях з’явиться підписка на додаткові функції.