• Агро новини
  • Агро інновації
  • Екологія в агросекторі
  • Агро законодавство
  • Каталоги
  • Більше
  • укр
  • рус
  • Новини
  • Економіка
  • Showbiz
  • Новини здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
  • Агро новини
  • Агро інновації
  • Екологія в агросекторі
  • Агро законодавство
  • Каталоги

Торгівельним мережам не вистачає українських ягід

16 січня 2021 , 16:12 - Читать новость на русском
Українські фермери не можуть забезпечити ягодами торгівельні мережі / Фото з соцмереж
Українські фермери не можуть забезпечити ягодами торгівельні мережі / Фото з соцмереж

У 2020 році торгівельні мережі відчули дефіцит українських ягід. В асортименті не вистачає суниці лісової, чорної смородини, чорниці, малини та ожини.

Українські виробники ягід не можуть забезпечити усі потреби ринку. За словами закупівельника компанії "Ашан-Україна" Ігоря Кравчука, основними проблемами торговельних мереж при роботі з виробниками є відсутність якісної ягоди, неможливість гарантувати регулярність поставок, прив’язка постачальників до цінової політики готівкової ціни на ринку, передає Agroreview.

Цікаво Соковита хурма: які сорти дадуть хороший урожай в Україні

Внаслідок цього неможливо планувати маркетингові активності, а для мереж орієнтація виробника на готівковий ринок значно підкошує прогнозування та планування поставок.

У сезон-2020 спостерігалося збільшення кількості фасованої ягоди, що пов’язано безпосередньо з пандемією COVID-19.

Перевага надається пакованій продукції. Тому в 2020 році фасованої ягоди було значно більше, ніж у попередні. До того ж упаковка дає змогу виробникові популяризувати свій бренд, фасована продукція коштує дорожче, ніж вагова, пакована продукція зручніша для покупців, більш гігієнічна, ягода менше травмується, збільшуються обсяги продажів. У цьому сезоні багато виробників зробили акцент саме на брендовану продукцію, і це розумний тренд, — вважає Ігор Кравчук.

Основними вимогами до виробників ягідної продукції при роботі з мережею є якість продукції, повний пакет супровідних документів, можливість доставляти ягоду з дотриманням необхідної температури, стандартизована та однорідна тара впродовж усього сезону і регулярність поставок продукції.

Як писав Агро24, в Іспанії визначили переможця у номінації "Смак року".
Автор: Ярослав Сиваківський
Агро Агро новини

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Вибір редакції
    • Аграрії з Клубу новаторів розповіли про досягнення-2020 і нові реалії ведення бізнесу-2021
      Аграрії з Клубу новаторів розповіли про досягнення-2020 і нові реалії ведення бізнесу-2021
      6 березня , 09:30
    • На Закарпатті цвіте червонокнижний шафран: вражаючі фото рідкісної квітки
      На Закарпатті цвіте червонокнижний шафран: вражаючі фото рідкісної квітки
      1 березня , 14:27
    • Риба в Азовському морі під загрозою зникнення
      Риба в Азовському морі під загрозою зникнення
      2 березня , 10:19
      Цікаво
    • Аграрії з Клубу новаторів розповіли про досягнення-2020 і нові реалії ведення бізнесу-2021
      Аграрії з Клубу новаторів розповіли про досягнення-2020 і нові реалії ведення бізнесу-2021
      6 бер , 09:30
    • Близький Схід та Африка: Україна вийде на нові ринки експорту борошна
      Близький Схід та Африка: Україна вийде на нові ринки експорту борошна
      5 бер , 14:25
    • Україна збере рекордний урожай зернових, – прогноз-2021
      Україна збере рекордний урожай зернових, – прогноз-2021
      5 бер , 12:50
    • На Закарпатті вже продають першу полуницю
      На Закарпатті вже продають першу полуницю
      5 бер , 12:08
     
    Новини
    • 09:30
      Аграрії з Клубу новаторів розповіли про досягнення-2020 і нові реалії ведення бізнесу-2021
      09:30
    • 5 березня
    • 16:25
      2021 принесе нові погодні рекорди: синоптики прогнозують в Україні сильну посуху - Новини
      16:25
    • 14:25
      Близький Схід та Африка: Україна вийде на нові ринки експорту борошна
      14:25
    • 12:50
      Україна збере рекордний урожай зернових, – прогноз-2021
      12:50
    • 12:08
      На Закарпатті вже продають першу полуницю
      12:08
    • 06:20
      Легені Середземномор’я під загрозою: океанічна трава посідонія може скоро зникнути фото
      06:20
    • 4 березня
    • 20:38
      Українські молочні продукти експортуватимуть в Японію
      20:38
    попередні новини
    Більше новин
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • Новини
    • Економіка
    • Showbiz
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»

    Made by
    Залиште відгук