Українські виробники ягід не можуть забезпечити усі потреби ринку. За словами закупівельника компанії "Ашан-Україна" Ігоря Кравчука, основними проблемами торговельних мереж при роботі з виробниками є відсутність якісної ягоди, неможливість гарантувати регулярність поставок, прив’язка постачальників до цінової політики готівкової ціни на ринку, передає Agroreview.
Цікаво Соковита хурма: які сорти дадуть хороший урожай в Україні
Внаслідок цього неможливо планувати маркетингові активності, а для мереж орієнтація виробника на готівковий ринок значно підкошує прогнозування та планування поставок.
У сезон-2020 спостерігалося збільшення кількості фасованої ягоди, що пов’язано безпосередньо з пандемією COVID-19.
Перевага надається пакованій продукції. Тому в 2020 році фасованої ягоди було значно більше, ніж у попередні. До того ж упаковка дає змогу виробникові популяризувати свій бренд, фасована продукція коштує дорожче, ніж вагова, пакована продукція зручніша для покупців, більш гігієнічна, ягода менше травмується, збільшуються обсяги продажів. У цьому сезоні багато виробників зробили акцент саме на брендовану продукцію, і це розумний тренд, — вважає Ігор Кравчук.
Основними вимогами до виробників ягідної продукції при роботі з мережею є якість продукції, повний пакет супровідних документів, можливість доставляти ягоду з дотриманням необхідної температури, стандартизована та однорідна тара впродовж усього сезону і регулярність поставок продукції.